Загрузка...

Розлучення?: Марічка Падалко вигнала Соболєва з дому, українці Шоковані поведінкою депутата (ФОТО)




Результат пошуку зображень за запитом "СОБОЛЕВ І ДРУЖИНА"





Депутата Верховної Ради Єгора Соболєва вигнала з дому дружина Марічка Падалко, передає Корупція.Стар



Про це він написав на своїй сторінці Facebook.

– Мамочкааа!
Змушений піти з дому через критику і тиск дружини на адресу Самопомочі.



Це сміх крізь сльози, але Маруся навіть заборонила мені запрошувати додому членів фракції, які не голосували за антидискримінаційні слова.



Цікаво, це дискримінація чи ні?, – написав депутат.

– А я йду домовлятися з однопартійцями, щоб пустили в готель, – додав він.
Розлучення?: Марічка Падалко вигнала Соболєва з дому, українці Шоковані поведінкою депутата (ФОТО) Розлучення?: Марічка Падалко вигнала Соболєва з дому, українці Шоковані поведінкою депутата (ФОТО) Reviewed by Марія Кузьмин on 5/07/2017 05:05:00 ПП Rating: 5

1 комментарий:

  1. Я з Сполучених Штатів, мій чоловік розлучився з нами 3 роки тому без жодної причини, я зробив усе, що міг, щоб його отримати, але не працював, поки я не зустрівся з Dr.Agbazara AGBAZARA TEMPLE в інтернеті, який допоміг мені передати повторно, Заклинання союзу і протягом 24 годин мій чоловік повернувся до мене, вибачившись. Завдяки Dr.agbazara. Зверніться до цього великого заклинателя за вашими стосунками чи шлюбними проблемами на:

    ( agbazara@gmail.com ) АБО виклик і WHATSAPP: +2348104102662.

    ОтветитьУдалить

Автор изображений для темы: Jason Morrow. Технологии Blogger.