Загрузка...

ТЕ ЩО ЗАЯВИЛА ЛОЛІТА ШОКУВАЛО УКРАІНУ!!!! Хочу повідомити владі України, що Антон Геращенко – ставленик Кремля і ФСБ

Результат пошуку зображень за запитом "ЛОЛІТА"


Співачка Лоліта назвала радника міністра внутрішніх справ України Антона Геращенка ставлеником Кремля.


Лоліта: Для таких, як Геращенко, я – народна артистка Росії та України, судячи з глядацької любові
Фото: lolitamilyavskaya / Instagram


Співачка Лоліта заявила, що нардеп і радник міністра внутрішніх справ України Антон Геращенко – агент ФСБ. Про це вона написала в Instagram.

"Хочу повідомити владі України, що Антон Геращенко – ставленик Кремля і ФСБ!
Як ви таке могли пропустити? Він же родич нашого Геращенка, незаконнонароджений син! І я рада, що він надав мені звання заслуженої! Як це все пропустив сайт "Миротворець"! Ви вже розберіться! Надсилайте їх нам! Я особисто зустріну, хоч о 4-й ранку! А якщо серйозно, то для таких, як він, я – народна артистка Росії та України, судячи з глядацької любові", – написала співачка.ПИШЕhttp://korupciya.com/?s


Раніше Геращенко оприлюднив на своїй сторінці у Facebook пост, у якому похвалив роботу СБУ.

"Відмінна робота прикордонників і Служби безпеки України!" – написав він.

У своєму пості він також назвав співачку "заслуженою артисткою РФ".

ТЕ ЩО ЗАЯВИЛА ЛОЛІТА ШОКУВАЛО УКРАІНУ!!!! Хочу повідомити владі України, що Антон Геращенко – ставленик Кремля і ФСБ ТЕ ЩО ЗАЯВИЛА ЛОЛІТА ШОКУВАЛО УКРАІНУ!!!! Хочу повідомити владі України, що Антон Геращенко – ставленик Кремля і ФСБ Reviewed by Марія Кузьмин on 5/07/2017 04:52:00 PM Rating: 5

Комментариев нет:

Автор изображений для темы: Jason Morrow. Технологии Blogger.