Загрузка...

ГУЧНА ЗАЯВА!ДОСИТЬ ПАНЬКАТИСЯ:Генштаб має дозволити нашим воїнам адекватно відповідати на обстріл бойовиків, — Жебрівський


Досить панькатися:
Результат пошуку зображень за запитом "жебрівський"



Чільник Донеччини заявив, що російські найманці дотримуватимуться тиші на Донбасі лише у випадку, якщо українські військовослужбовці зможуть ефективно відповідати на їхні обстріли. Про це голова військово-цивільної адміністрації Донецької області заявив у четвер, 3 березня в ефірі 5 каналу, інформують бійці Диванної Сотні.

Він розповів, що протягом минулої доби терористи понад 60 разів відкривали вогонь. Обстріли продовжилися й сьогодні. Глава області зауважив, що тенденція до збільшення обстрілів на Донеччині триває уже два місяці.ПЕРЕДАЄhttp://www.divannaya-sotnya.com/


Жебрівський переконаний, що українська сторона має активно давати відповідь на такі дії з боку бойовиків: «Як тільки наші вояки дають ефективну відповідь, тут же вони (бойовики — 5.ua) просять тиші. І через це, я думаю, тут потрібно буде і Генеральному штабу давати можливість нашим відповідати адекватно.

Не просто постріляти — і назад, а дати адекватну відповідь. І, думаю, тоді запросять миру, і тоді буде тиша. Якщо ми будемо відповідати не так ефективно, як потрібно, тоді вони будуть намагатися промацувати нашу оборону і продовжувати обстріли».
ГУЧНА ЗАЯВА!ДОСИТЬ ПАНЬКАТИСЯ:Генштаб має дозволити нашим воїнам адекватно відповідати на обстріл бойовиків, — Жебрівський ГУЧНА ЗАЯВА!ДОСИТЬ ПАНЬКАТИСЯ:Генштаб має дозволити нашим воїнам адекватно відповідати на обстріл бойовиків, — Жебрівський Reviewed by Марія Кузьмин on 5/10/2017 01:49:00 PM Rating: 5

3 комментария:

  1. Может соберемся,все в месте кто может держать оружие и наваляем єтим клоунам.

    ОтветитьУдалить
  2. Я согласен,я оператор птурс,давайте все вместе поддержим наших ребят.

    ОтветитьУдалить
  3. вмене нема здоров,я щоби бігати, але можу згадати як користуватися пзрк, прокладати кабельні лінії зв,язку, налагоджувати телефонний теленрафний і радіозв,язок, тощо. Я колишній зв,язківець з роду військ ППО ( булись колись такі окремі війська на Україні) . За фахом елекромонтер, радіомонтажник, за покликанням радіолюбитель. Можу освоїти вибухотехніку і стати сапером, мені подобаєть підривати... Але за величезної умови 1) я не дам керувати собою аби кому (погони для мене не авторитет), я повинен довіряти командиру! 2) якщо буду змога ліквідувати чиовника-зрадника, мені не повинні заважати, бо я не прокурор і докази шукати не буду і в суд звертатися також- я вимагаю самосуду на місці!

    ОтветитьУдалить

Автор изображений для темы: Jason Morrow. Технологии Blogger.