Загрузка...

ЦЕ ШОКУВАЛО УКРАІНЦІВ!ТРИМАЙТЕСЯ МІЦНІШЕ!!! Оксана Марченко зробила скандальну заяву, ну це вже занадто…







За словами ведучої, рішення перегорнути сторінку "Х-фактора" дозрівало давно, передає Корупція.Стар

"Мені здається, все хороше, що мало статися зі мною на "Х-факторі", вже сталося.
З 2008 року, коли ми почали знімати першу програму "Україна має талант!" (УМТ), я провела 13 сезонів талант-шоу, 6 — УМТ і 7 — "Х-фактора". І всі вони були щасливими. Це суперпригода. І я вдячна долі за таку можливість. Адже будь-який проект, тим більше такого формату, як талант-шоу, — це передусім люди. І ті, хто робить це шоу, і учасники. Однак потрібно йти далі. У медіасвіті багато цікавого, а у мене і в моєї команди багато креативних і прогресивних ідей. Саме тому я готую новий проект", — розповіла Оксана.



Водночас теледіва назвала перебільшенням припущення про те, що вона не мислить свого життя без ТБ.


"Моє життя різноманітне, воно не складається тільки з кар'єри. Працюю над новим телевізійним проектом. І він дійсно буде новим — як для мене, так і для всього українського телебачення.
Я вважаю неправильним видавати інформацію порціями. Знаю, що так зазвичай роблять, інтригуючи глядача і тримаючи в тонусі громадськість та інформаційне поле. Я виходжу з інших позицій. Розповім все тоді, коли проект буде готовий до показу", — пообіцяла Оксана Марченко.

За словами ведучої, всіх без винятку учасників талант-шоу вона пам'ятає якщо не поіменно, то в обличчя.


"У мене хороша зорова пам'ять. Багато хто стали для мене дуже близькими людьми, ми разом переживали їх злети і падіння, багато спілкувалися на різні теми. З багатьма дружні, телефонуємо одне одному й обмінюємося повідомленнями. І немає ніякої різниці, з якої частини України були ці люди. Вони всі наші", — вважає Оксана.

ЦЕ ШОКУВАЛО УКРАІНЦІВ!ТРИМАЙТЕСЯ МІЦНІШЕ!!! Оксана Марченко зробила скандальну заяву, ну це вже занадто… ЦЕ ШОКУВАЛО УКРАІНЦІВ!ТРИМАЙТЕСЯ МІЦНІШЕ!!! Оксана Марченко зробила скандальну заяву, ну це вже занадто… Reviewed by Марія Кузьмин on 5/13/2017 11:59:00 AM Rating: 5

Комментариев нет:

Автор изображений для темы: Jason Morrow. Технологии Blogger.